Photobucket width= Photobucket Photobucket photobucket



Monday, March 26, 2012

1
Komen
Lagi kes reka cerita diculik..siap tipu pihak berkuasa thai lagi..


  Hari tu fatihah..kali ni adik nazatul fardiana pulak..apa nak jadi ni..jangan sampai abang abang polis dah malas nak buat keje kerana adik adik kita suka main main..

adik adik kat luar sana..jangan mainkan perkara yang serius..perkara kita fikir kecil, remeh sebenarnya adalah masalah besar dan menyusahkan ramai pihak..keluarga juga yg malu

adik nana dari shah alam pada mulanya mengaku di culik untuk sendikit pelacuran disana..heboh dlm berita dan surat khabar..mak bapak kat luar sana jadi runsing dengan anak dara diorang takut kena culik juga..


aleh aleh,bila disiasat,mengaku sengaja reka cerita diculik sebab takut ditahan pihak berkuasa thailand dan takut mak marah.

nana dikatakan masuk ke thailand bersama rakan rakannya orang myanmar, menjadi peminta sedekah di bangkok untuk kegunaan mereka sendiri..

nana dijumpai di stesen kereta api Hua Lampong, Bangkok pada 12 mac 2012..dan ketika itu mengaku dirinya diculik dan sedang melarikan diri dari penculik

adui..pening kepala mak temah dengan budak budak sekarang ni..fikir masak masak sebelum buat tindakan..ni dah jadi kes polis..bukan polis negara kita jer..dah melibatkan polis thailand lagi..melinatkan dua buah negara..mak temah harap..lepas ni perkara sebegini tidak berlaku lagi..

Sharing is caring ^_^ Airis Luv Uolls

1 comment:

  1. Mak temah ada 2 orang anak dara..harap besar nanti mereka tak buat hal camni..amin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IkLaN HaRi iNi